Kontakt
Masz jakiekolwiek pytania, uwagi lub wątpliwości dotyczące naszych filmów, kursów lub też funkcjonowania Cridoteki? A może po prostu chcesz z nami porozmawiać? 🙂 Czekamy na Ciebie, skontaktuj się z nami!
Często zadawane pytania (FAQ)
Konto mogą Państwo założyć w zakładce Moje konto
w prawym, górnym rogu. https://cridoteka.pl/moje konto/rejestracja/
Nie, rejestracja na platformie nie jest płatna. Zachęcamy do założenia konta, mamy wiele materiałów bezpłatnych 😊 https://cridoteka.pl/bezplatne-zasoby/
Zapraszamy do zakładki kontakt https://cridoteka.pl/kontakt/, gdzie znajdą Państwo nasz adres mailowy, a także numer telefonu.
CRIDOTEKA to nowoczesna platforma szkoleniowa oferująca szeroką bazę filmów, kursów i szkoleń przygotowanych przez praktyków w zakresie prawa, podatków oraz ulg i dotacji. Mamy w ofercie również kalkulatory podatkowe oraz produkty z konsultacjami z naszymi ekspertami. W naszej zakładce „Sklep” mogą Państwo przeglądać wszystkie dostępne produkty. https://cridoteka.pl/sklep/?sort=new
W ramach subskrypcji mogą Państwo korzystać ze wszystkich cyfrowych produktów dostępnych na platformie. Dodatkowo płatne są jedynie konsultacje z ekspertami, szkolenia stacjonarne oraz kalkulatory. Posiadacze subskrypcji mogą także brać udział w naszych szkoleniach online na żywo.
Zakupione produkty można obejrzeć w zakładce „Zamówienia” po zalogowaniu się.
W przypadku subskrypcji dostęp do produktów jest możliwy przez cały okres trwania subskrypcji. Jeśli kupili Państwo „pojedynczy” produkt tj. film, szkolenie lub kurs mogą go Państwo oglądać przez 6 miesięcy.
Zapraszamy do zakładki Cennik https://cridoteka.pl/cennik/, gdzie mogą Państwo bezpośrednio dokonać zakupu przez przycisk „Zamów”. Zakupu można również dokonać przez kontakt z naszą specjalistką ds. sprzedaży – agnieszka.bryla@crido.pl , +48 882 431 632 lub poprzez bezpośredni kontakt z naszym zespołem Kontakt (cridoteka.pl)
Posiadamy dwa rodzaje płatności za nasze produkty. Może być to płatność przez tzw. szybkie płatności „PayU” (karta, BLIK, przelew bankowy) lub poprzez tradycyjny przelew bankowy bezpośrednio na nasze konto bankowe. Prosimy wtedy o użycie numeru zamówienia jako tytułu płatności. Państwa zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Mamy w ofercie dwa rodzaje płatności. Może być to płatność jednorazowa na rok z góry (obowiązuje wtedy 10% rabat) lub poprzez płatności miesięczne, cykliczne wraz
z podpięciem karty.
Na etapie składania zamówienia zaznaczają Państwo checkbox „Firma” uzupełniają Państwo NIP i podają nazwę firmy. Faktura dotrze do Państwa w ciągu 2-3 dni roboczych na adres mailowy podany przy założeniu konta z adresu faktury.szkolenia@crido.pl
Subskrypcja przedłużać się będzie automatycznie tylko w momencie kiedy do zamówienia podpięta jest karta. W dowolnej chwili mogą ją Państwo odpiąć i subskrypcja zostanie anulowana z ostatnim dniem rozliczeniowym miesiąca. W momencie, w którym zamówili Państwo subskrypcję z płatnością roczną, nasza specjalistka ds. sprzedaży skontaktuje się z Państwem na około miesiąc przed końcem ważności subskrypcji, przedstawi wtedy ofertę na kolejny abonament, mogą też wtedy Państwo zrezygnować.
W przypadku płatności przez PayU subskrypcja zostanie uruchomiona tego samego dnia. Przy płatności na podstawie faktury, subskrypcja zostanie aktywowana po wystawieniu faktury i zaksięgowaniu się płatności na naszym koncie.
W zależności od wybranej oferty w ramach jednej subskrypcji z platformy może korzystać 1 osoba, 4 lub 10 osób. Każda z tych osób powinna mieć własny login oraz hasło, dlatego przy zakupie subskrypcji na większą liczbę osób prosimy o założenie konta przez każdego z użytkujących https://cridoteka.pl/moje konto/rejestracja/. Nasz dział obsługi klienta aktywuje subskrypcję na każdym z kont.
Nie, nagrania można oglądać wielokrotnie. W przypadku subskrypcji dostęp do produktów jest możliwy w okresie trwania subskrypcji. Jeśli kupili Państwo „pojedynczy” produkt tj. film, szkolenie lub kurs mogą go Państwo oglądać wielokrotnie przez 6 miesięcy.
Certyfikat otrzymuje się w momencie obejrzenia nagrania szkolenia i pozytywnego ukończenia testu lub uczestnictwa w szkoleniu online na żywo (krótkie filmy i kursy nie są certyfikowane). Zaświadczenie zostaje wysłane do Państwa w formie papierowej na adres przypisany do Państwa konta.
Jeśli są Państwo zainteresowani szkoleniem zamkniętym zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym cridoteka@crido.pl. Przedstawimy wtedy naszą ofertę, a w przypadku jej zaakceptowania zobaczymy się na żywo w siedzibie Państwa firmy lub online😊
Formularz kontaktowy
Informacje o firmie
Cridoteka.pl – siedziba:
Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
Dane spółki:
Crido Szkolenia Sp. z o.o.
Towarowa 28
00-839 Warszawa
NIP: 5272955684
REGON: 388737955