...

Kontakt

Masz jakiekolwiek pytania, uwagi lub wątpliwości dotyczące naszych filmów, kursów lub też funkcjonowania Cridoteki? A może po prostu chcesz z nami porozmawiać? 🙂 Czekamy na Ciebie, skontaktuj się z nami!

Chcesz zostać naszym klientem?
Agnieszka Bryła Specjalistka ds. sprzedaży +48 882 431 632 agnieszka.bryla@crido.pl
Jesteś już naszym klientem?
Kinga Łukaszyk-Olech Specjalistka ds. platformy szkoleniowej +48 735 208 780 kinga.lukaszyk@crido.pl

Często zadawane pytania (FAQ)

Jak mogę założyć konto na platformie?

Konto mogą Państwo założyć w zakładce Moje konto
w prawym, górnym rogu. https://cridoteka.pl/moje konto/rejestracja/

Czy rejestracja na platformie jest płatna?

Nie, rejestracja na platformie nie jest płatna. Zachęcamy do założenia konta, mamy wiele materiałów bezpłatnych 😊 https://cridoteka.pl/bezplatne-zasoby/

Jak mogę uzyskać pomoc, jeśli mam problem z logowaniem się do platformy?

Zapraszamy do zakładki kontakt https://cridoteka.pl/kontakt/, gdzie znajdą Państwo nasz adres mailowy, a także numer telefonu.

Co znajduje się na platformie szkoleniowej CRIDOTEKA

CRIDOTEKA to nowoczesna platforma szkoleniowa oferująca szeroką bazę filmów, kursów i szkoleń przygotowanych przez praktyków w zakresie prawa, podatków oraz ulg i dotacji. Mamy w ofercie również kalkulatory podatkowe oraz produkty z konsultacjami z naszymi ekspertami. W naszej zakładce „Sklep” mogą Państwo przeglądać wszystkie dostępne produkty. https://cridoteka.pl/sklep/?sort=new

Z jakich produktów mogę korzystać w ramach subskrypcji?

W ramach subskrypcji mogą Państwo korzystać ze wszystkich cyfrowych produktów dostępnych na platformie. Dodatkowo płatne są jedynie konsultacje z ekspertami, szkolenia stacjonarne oraz kalkulatory. Posiadacze subskrypcji mogą także brać udział w naszych szkoleniach online na żywo.

Kupiłam/em film. Gdzie mogę go obejrzeć?

Zakupione produkty można obejrzeć w zakładce „Zamówienia” po zalogowaniu się.

Jak długo będę mieć dostęp do nagrania?

W przypadku subskrypcji dostęp do produktów jest możliwy przez cały okres trwania subskrypcji. Jeśli kupili Państwo „pojedynczy” produkt tj. film, szkolenie lub kurs mogą go Państwo oglądać przez 6 miesięcy.

Jak mogę kupić subskrypcję?

Zapraszamy do zakładki Cennik https://cridoteka.pl/cennik/, gdzie mogą Państwo bezpośrednio dokonać zakupu przez przycisk „Zamów”. Zakupu można również dokonać przez kontakt z naszą specjalistką ds. sprzedaży – agnieszka.bryla@crido.pl , +48 882 431 632 lub poprzez bezpośredni kontakt z naszym zespołem Kontakt (cridoteka.pl)

Jak mogę zapłacić za produkty?

Posiadamy dwa rodzaje płatności za nasze produkty. Może być to płatność przez tzw. szybkie płatności „PayU” (karta, BLIK, przelew bankowy) lub poprzez tradycyjny przelew bankowy bezpośrednio na nasze konto bankowe. Prosimy wtedy o użycie numeru zamówienia jako tytułu płatności. Państwa zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Czy płatność za abonament jest jednorazowa?

Mamy w ofercie dwa rodzaje płatności. Może być to płatność jednorazowa na rok z góry (obowiązuje wtedy 10% rabat) lub poprzez płatności miesięczne, cykliczne wraz
z podpięciem karty.

Jak mogę otrzymać fakturę za moje zamówienie?

Na etapie składania zamówienia zaznaczają Państwo checkbox „Firma” uzupełniają Państwo NIP i podają nazwę firmy. Faktura dotrze do Państwa w ciągu 2-3 dni roboczych na adres mailowy podany przy założeniu konta z adresu faktury.szkolenia@crido.pl

Czy subskrypcja przedłuży się sama automatycznie?

Subskrypcja przedłużać się będzie automatycznie tylko w momencie kiedy do zamówienia podpięta jest karta. W dowolnej chwili mogą ją Państwo odpiąć i subskrypcja zostanie anulowana z ostatnim dniem rozliczeniowym miesiąca. W momencie, w którym zamówili Państwo subskrypcję z płatnością roczną, nasza specjalistka ds. sprzedaży skontaktuje się z Państwem na około miesiąc przed  końcem ważności subskrypcji, przedstawi wtedy ofertę na kolejny abonament, mogą też wtedy Państwo  zrezygnować.

Od kiedy rozpoczyna się ważność rocznej subskrypcji?

W przypadku płatności przez PayU subskrypcja zostanie uruchomiona tego samego dnia. Przy płatności na podstawie faktury, subskrypcja zostanie aktywowana po wystawieniu faktury i zaksięgowaniu się płatności na naszym koncie.

Ile osób może korzystać z subskrypcji?

W zależności od wybranej oferty w ramach jednej subskrypcji z platformy może korzystać 1 osoba, 4 lub 10 osób. Każda z tych osób powinna mieć własny login oraz hasło, dlatego przy zakupie subskrypcji na większą liczbę osób prosimy o założenie konta przez każdego z użytkujących https://cridoteka.pl/moje konto/rejestracja/. Nasz dział obsługi klienta aktywuje subskrypcję na każdym z kont.

Czy nagrania mogę obejrzeć tylko jeden raz?

Nie, nagrania można oglądać wielokrotnie. W przypadku subskrypcji dostęp do produktów jest możliwy w okresie trwania subskrypcji. Jeśli kupili Państwo „pojedynczy” produkt tj. film, szkolenie lub kurs mogą go Państwo oglądać wielokrotnie przez 6 miesięcy.

Czy mogę otrzymać certyfikat?

Certyfikat otrzymuje się w momencie obejrzenia nagrania szkolenia i pozytywnego ukończenia testu lub uczestnictwa w szkoleniu online na żywo (krótkie filmy i kursy nie są certyfikowane). Zaświadczenie zostaje wysłane do Państwa w formie papierowej na adres przypisany do Państwa konta.

Czy realizują Państwo dedykowane szkolenia zamknięte?

Jeśli są Państwo zainteresowani szkoleniem zamkniętym zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym cridoteka@crido.pl. Przedstawimy wtedy naszą ofertę, a w przypadku jej zaakceptowania zobaczymy się na żywo w siedzibie Państwa firmy lub online😊

Formularz kontaktowy

Informacje o firmie

Adresy

Cridoteka.pl – siedziba:
Kalwaryjska 33
30-509 Kraków

Dane spółki:
Crido Szkolenia Sp. z o.o.
Towarowa 28
00-839 Warszawa

NIP: 5272955684
REGON: 388737955

         
5.0 28 opinii